• Godzinny otwarciaPon - Pt 8.00 - 18.0
  • Telefon596-592-589
  • E-mailkontakt@ocenystron.pl

Zwiększ rozpoznawalność swojej firmy w internecie

Aby poprawić popularność swojej witryny w internecie warto przede wszystkim przyjrzeć się swojej stronie i sprawdzić, czy jest ona faktycznie przyjazna dla użytkowników.

Rozpoznawalność marki Strona musi być zarówno prawidłowo przygotowana pod kątem jej przyszłego pozycjonowania jak i wygody, na jaką mogą liczyć jej użytkownicy w czasie korzystania z niej. Obie te kwestie są tak samo ważne, i o obie z nich należy zadbać z jak najwyższą uwagą. Istnieje także kilka niezwykle istotnych elementów, jakie musimy sprawdzić w przypadku optymalizacji danego serwisu. Do podstawowych z nich należy znaczniki title czy description alt – to właśnie te załączniki są odpowiedzialne za przekazywanie informacji robotom obsługującym wyszukiwarki internetowe, przez co mogą mieć ogromny wręcz wpływ na naszą pozycję w wynikach wyszukiwania. W informacjach takich zawarte jest między innymi to, jak nazywa się nasza strona, jak można ją opisać oraz jakie tytuły mają grafiki, które są na nich zamieszczane. Walory estetyczne naszej strony nie mają dla robotów właściwie żadnego znaczenia, bowiem są one w stanie zobaczyć jedynie jej kod.

Narzędzia dla webmasterów Bardzo często stosowanym błędem jest stosowanie podwójnych meta opisów – koniecznie należy się tego wystrzegać. Aby sprawdzić, czy w przypadku naszej strony powstał taki błąd warto skorzystać z narzędzi przygotowanych przez Google specjalnie dla webmasterów. Znajdziemy tam także obszerną instrukcję która krok po kroku wyjaśni nam, jak należy poprawnie zweryfikować swoją stronę pod tym kątem i sprawdzić, czy wszystko działa w niej faktycznie poprawnie. Warto o tym pomyśleć, bowiem błąd ten często prowadzi do znacznego osłabienia w Google naszej pozycji, a co za tym idzie – również i do spadku liczby odwiedzin. Niezwykle ważną kwestią jest również i to, aby nasza strona posiadała w pełni unikalną treść. Jakiekolwiek duplikaty czy skopiowane z internetu artykuły są tu niedopuszczalne, bowiem Google często bardzo surowo karze takie praktyki. Ważne jest także zadbanie o odpowiednią strukturę adresów URL zamieszczonych na stronie, w taki sposób, aby była ona jak najbardziej przyjazna zarówno dla wyszukiwarek, jak i użytkowników witryny. Pozycjonowanie stron jest aktualnie niezwykle istotną usługą dla każdego przedsiębiorcy, który tylko chce prowadzić w sieci faktycznie skuteczny biznes. Przy prawidłowym wykonaniu coś takiego pozwala na naprawdę znaczne zwiększenie ruchu na stronie naszej firmy, a co za tym idzie – również i poszerzenie grona klientów. Bardzo ważne jest jednak pozycjonowanie się pod odpowiednimi frazami, szczególnie jeśli prowadzimy lokalny biznes.

Zygmunt Woltarz

Dyrektor kreatywny w firmie SEO, Warszawa