• Godzinny otwarciaPon - Pt 8.00 - 18.0
  • Telefon596-592-589
  • E-mailkontakt@ocenystron.pl

Pozyskiwanie klientów z Internetu

Co chcesz przekazać i komu?

Klienci internetowi Zanim rozpoczniemy ogłaszanie swojej działalności w sieci musimy sprawdzić dokładnie jaka jest nasza grupa docelowa. Do kogo w ogóle chcemy się kierować ze swoją ofertą. To sami my musimy ocenić kto najchętniej będzie nasze produkty kupował i do jakiej grupy klientów można dotrzeć właśnie przez internet. Może się okazać, że Ci klienci z sieci mogą być zupełnie inni niż ci obsługiwani zwykłymi kanałami. Trzeba wiedzieć: - jakich informacji poszukuje klient - na jakiej podstawie klienci podejmują decyzję co kupić i czym można ich skłonić. Jeśli uda się znaleźć odpowiedzi na te pytania będzie można sobie określić jakie są dokładnie potrzeby potencjalnego klienta a to będzie pierwszy krok do tego, by potem do niego dotrzeć.

Rekomendujemy: Marketing automation - portal informacyjny >>

Twoje najmocniejsze strony

Każdy klient, który ma do wyboru dwie firmy będzie przede wszystkim wybierał taką, która stara się mocno zachwalać swoje zalety i osiągniecia. To kwestia bardzo ważna, ponieważ w ten sposób można w jednoznaczny sposób przedstawić swoją przewagę rynkową i klient nie będzie miał wątpliwości z jakiej oferty skorzystać. Trzeba więc zastanowić się jakie ma się najmocniejsze strony i czym góruje się nad innymi firmami z branży. W ten sposób będzie można w swoich ogłoszeniach wskazać swoje mocne strony. To pozwoli na budowanie zaufania u klientów.

Wartościowe treści

To właśnie one są szczególnie ważne. Trzeba się skupiać zawsze na tym, by do naszego klienta docierały jedynie takie przekazy, które będą miały należytą wartość. W ten bowiem sposób w oczach klientów będzie się budowało pozytywny wizerunek. W konsekwencji nasz klient widząc dobrą jakość i wartościowe treści na nowo trafi na naszą stronę i z klienta potencjalnego może stać się klientem stałym, który korzysta z oferty.

Treść przyjazna dla Google

Treści przyjazne dla wyszukiwarki Chcąc reklamować się w sieci trzeba pomyśleć między innymi o Google i stworzeniu takiej treści, która będzie dla wyszukiwarki pozytywna i przyjazna. W ten sposób można oczekiwać, że Google dobrze potraktuje naszą stronę i w ten sposób także łatwiej będzie nas w sieci znaleźć. Poza samą treścią na swojej stronie starajmy się umieszczać atrakcyjne elementy graficzne, ponieważ tak naprawdę one również poprawiają ocenę naszej firmy i strony, którą prowadzimy. Tak naprawdę wizualnie można przyciągnąć bardzo wielu klientów. jeśli sami nie mamy ku temu należytego zmysłu to na pewno warto się zdecydować na skorzystanie z pomocy specjalistów, którzy zajmą się dla nas przygotowaniem oprawy graficznej dla naszej strony i w ten sposób powinno się udać stworzyć coś interesującego co przyciągnie potencjalnych klientów.

Wojciech Dyź

Pracownik agencji interaktywnej, Wrocław