• Godzinny otwarciaPon - Pt 8.00 - 18.0
  • Telefon596-592-589
  • E-mailkontakt@ocenystron.pl

Skuteczne zwiększanie sprzedaży w internecie

Według przeprowadzonych ostatnio badań, aż 64% przepytanych osób ma w planach zwiększenie w kolejnych latach środków przeznaczanych na cele retargetingowe – wszystko w ciągu następnych dwunastu miesięcy.

Zwiększenie klientów w sklepie Zgodnie z prognozami specjalistów, wydatki na reklamy w Polsce w ciągu całego roku 2015 mogą wynieść nawet 2 miliardy złotych. Na terenie Stanów Zjednoczonych kwoty te są rzecz jasna o wiele wyższe, bowiem sama tylko reklama osobista w roku 2015 ma być tam warta około 15 miliardów dolarów. Sprawia to, że jej udział w całym rynku reklamowym może wynieść około 43%. Wszystko to jest dowodem przede wszystkim na to, że coraz większą popularność zdobywają aktualnie bardziej innowacyjne narzędzia marketingowe, a z roku na rok będzie po nie sięgać coraz więcej przedsiębiorców. Takie trendy są doskonale widoczne zarówno w Polsce jak i w krajach zachodnich; jeśli ktoś chce zatem osiągnąć jakikolwiek sukces w internecie, to koniecznie musi nauczyć się prawidłowego ich wykorzystywania. Rozwiązania marketingowe działające na podstawie nowoczesnych technologii mają to do siebie, że są bardzo uniwersalne. Bez przeszkód korzystają z nich aktualnie zarówno wielkie firmy jak i mniejsi przedsiębiorcy. Oczywiście, skutecznie wykorzystywanie ich możliwości musi być poprzedzone dokładną analizą charakterystyki danej firmy jak i określeniem wszystkich jej potrzeb, bowiem do każdego przypadku należy tutaj podchodzić w pełni indywidualnie. Jedynie dzięki dokładnemu przygotowaniu specjaliści od marketingu będą w stanie wybrać narzędzia, które dobrze sprawdzą się w przypadku konkretnej firmy. Jeżeli ktoś chce odnieść w sprzedaży internetowej prawdziwy sukces, to koniecznie musi zapoznać się z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi. Z roku na rok zdobywają one coraz większą popularność i mogą mieć coraz poważniejszy wpływ na to, jak skutecznie funkcjonuje dana firma.

Edyta Wojciechowska

Koordynator projektów SEO, Kraków