Dodaj stronę

Oceń inną stronę

gruper.pl

Warszawa | gruper.pl

Gruper to pierwsza polska platforma zakupów grupowych.

Ranking popularności w Polsce: 125 -43

Jesteś właścicielem tej strony?

Zaproś internautów do oceniania Twojego serwisu, wstaw wybrany znaczek w widocznym miejscu na swojej stronie:

Podgląd małego znaczka
Podgląd dużego znaczka nr 1
Podgląd dużego znaczka nr 2
Oceń tę stronę!

Wstawiając znaczek łatwo dowiesz się, co sądzą o Twojej stronie użytkownicy. Dodatkowo strony z dobrymi ocenami są u nas szczególnie eksponowane, zatem zyskasz podwójnie!

Czy strona gruper.pl:

Nie Tak
jest ciekawa? 115 48
jest ładna? 118 42
jest wygodna? 114 44
jest przydatna? 115 42
jest warta polecenia? 129 38

Czy strona gruper.pl działa?

Jeżeli masz problem z połączeniem ze stroną gruper.pl sprawdź, czy nie działa tylko Tobie, czy również nam.

Nie masz włączonej obsługi JavaScript.

Wynik ostatniego sprawdzenia: Strona działa.

Ostatnio sprawdzone: 21.08.2014.

Czas testu: 0.47s

Wielkość pliku html: 46260

Kod odpowiedzi serwera: 302

Typ zawartości: text/html

Ratio: 24/28

Opinie o gruper.pl:

  • Dariusz 25.01.2014 17:45

    http://x-profit.com/

  • G 21.01.2014 10:47

    Gruper to oszustwo i nie dajcie sie na to nabrać, kupiłam u nich brekoczki z firmy The Luc Cosmetics i traktuje te pieniądze jak wyrzucone w błoto, próbowałam sie skontaktować z ta firma jednak na moje 3 maile nie otrzymałam odpowiedzi. Na wiadomość od Grupera napal czekam, jednak po przeczytaniu komentarzy widzę,że nie tylko mnie oszukali. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • K 21.01.2014 10:43

    .

  • ppp 18.01.2014 20:58

    Miałam straszną przygodę z Gruperem i Studiem Urody Sophia przy Chmielnej w Warszawie. Po przyjściu do "salonu" od razu powiedziano mi, że będę musiała dopłacić za farbę, choć w kuponie nie było o tym mowy. Niestety, "fryzjerka" źle wykonała farbowanie, w związku z czym kolor wyszedł nierówny. Kobieta nie miała pojęcia, że odrosty i pozostałą część włosów farbuje się oddzielnie. Pani, która wykonywała usługę zorientowała się spłukując farbę i zaczęła narzekać, że "miałam takie zniszczone końcówki, że one musiały inaczej chwycić farbę". Efekt jest taki, że jakieś 10 cm od głowy miałam inny odcień (odrosty), a na pozostałych 50-60 centymetrach włosów (miałam włosy niemal do pasa) kolor jest inny. Według fryzjerki końcówki to właśnie te 50-60 cm. Wyglądało to tragicznie, szczególnie jak upinałam koka, bo wyglądało to jakbym doczepiła sobie włosy. Złożyłam reklamację i dopiero tu się zaczęła cała jazda. Właścicielka "salonu" dała mój telefon manikiurzystce, żeby ta do mnie zadzwoniła, "zjechała mnie" i naubliżała mi. To jakaś paranoja - właścicielka szczuje mnie manikiurzystką, bo fryzjerka źle wykonała pracę. Jeszcze nie słyszałam, aby ktoś z salonu dzwonił do swojej klientki, aby ją obrażać. Salon odpisał Gruperowi, że nie zgadza się z moją reklamacją, co dla Grupera jest końcem "rozpatrywania" reklamacji, bo to fryzjerka decyduje czy jej zdaniem wyszło dobrze czy nie. NIGDY WIĘCEJ ANI GRUPERA ANI TEGO GÓW***NEGO "Studia urody".

  • mak 03.12.2013 10:32

    Zakupiłam sesję zdjęciową w gruperze, niestety nie skorzystałam z niej, bo Pan coś kręcił, bo jak zadzwoniłam i chciałam się umówić na spotkanie, to twierdził, że ma malowanie, ale nie jest dla niego problemem, aby wykorzystać gruper po skończeniu tego malowania, więc pisałam te maile, okazuje się na darmo. A dla mnie 99 pln piechotą nie chodzi. Myślałam, że uzyskam jakąś pomoc od Grupera, ale się przeliczyłam. Gruper w ogóle nie chce mi pomóc, ani zwrócić oferty, za to odpisał coś takiego: Witam, kupony nie wykorzystane w okresie trwania promocji przepadają i nie są dokonywane za nie zwroty zgodnie z Regulaminem Gruper.pl ( http://gruper.pl/x.php/1,17/Regulamin.html ): "5.9. Czas wykorzystania zakupionych Kuponów jest ściśle określony. Osoba realizująca Kupon jest zobowiązana do wykorzystania Kuponu w czasie podanym przez Usługodawcę podczas przedstawienia Oferty Promocyjnej w serwisie Gruper.pl. Realizacja Kuponu odbywa się poprzez przekazanie Usługodawcy numeru Kuponu lub kodu weryfikacyjnego, którego Kupon dotyczy, w sposób określony przez Dostawcę zarówno w treści Oferty Promocyjnej jak i na Kuponie, o którym mowa w pkt 5.6. W chwili przekazania Usługodawcy przez osobę realizującą Kupon jego numeru lub jego kodu weryfikacyjnego, zawierana jest umowa z Usługodawcą o dostarczenie towaru lub wykonanie usługi na podstawie nabytego Kuponu. Przedmiot zawieranej umowy pomiędzy osobą realizującą Kupon a Usługodawcą jest określony na Kuponie oraz w treści Oferty Promocyjnej, w ramach której dany Kupon został nabyty. Dane podmiotu, z którym zawierana jest umowa wskazane są na Kuponie oraz podane w treści Oferty Promocyjnej". Zwracam też uwagę, że w momencie założenia u nas konta wyrażają Państwo zgodę na warunki zapisów Regulaminu. Proszę spróbować kontaktu z oferentem - być może przychyli się do prośby o skorzystanie z kuponu po zakończeniu promocji; jest to uzależnione od jego dobrej woli. Oferent nie wyraził zgody na zwrot. Dość, że zapłaciłam, dzwoniłam i pisałam, to jeszcze piszą, że oferent ma wyrazić dobrą wolę ... poziom poniżej mułu ... :(

  • Daria 08.07.2013 17:21

    Szukam osób, które tak jak ja zakupiły bon na keratynowe prostowanie włosów w salonie antonina de charme w Poznaniu, zakład nie istnieje a telefonu nikt nie odbiera!!!Poszkodowanych proszę o kontakt daria_kujawska@o2.pl

  • Monika 05.07.2013 16:19

    po wielu tygodniach przepychanek z firma ABCDeshop wkoncu moj towar zelazko przeciwzmarszczkowe doszlo i co sie okazalo sprzet nie dziala.totalna kpina.jestem oburzona.druga sprawa to ze towar jest fatalnej jakosci.zwykly bubel niewart nawet 20 zl.porazka.odradzam wszystkim zakupy w tej firmie,bo to zwykli oszusci.teraz bede walczyla z nimi przez pare ladnych miesuecy o zwrot kasy.nadmienie iz towar dotarl do mnie tylko dlatego ze zaczelam ich straszyc urzedem skarbowym i policja.powiem jedno.UWAZAJCIE I NIE DAJCIE SIE!!

  • jawa 26.06.2013 20:12

    Witam!!! Ja również zostałam oszukana. Miesiąc temu zapłaciłam za żelazko przeciwzmarszczkowe firmie ABCDesshopop.pl i echo!!!!. Sprzedawca nie odpowiada od momentu kiedy przesłałam mu kopię kuponu / bo wcześniej mi pisał, ze nr zamówienia jest nieprawidłowy/, a GRUPER , po złożeniu reklamacji pisze, że mam czekać. Mój kupon traci ważność 28.06.2013r ale nie odpuszczę. Ostrzegam wszystkich, uważajcie na tą FIRMĘ, ale też nie odpuszczajcie bo ONI WŁAŚNIE Z TEGO ŻYJĄ.

  • Monika 24.06.2013 17:28

    wiatamzakupilam poprez grupera zelazko przeciwzmarszczkowe ze sklepu ABCDeshop.pieniadze juz dawno zaplacilam a towaru jak nie ma tak nie ma.nie odpisuja wcale na moje meile a biuro obslugi klietna grupera tez ma to gdzies.prosze o zglaszanie sie wszystkich pokrzywdzonych osob przez sklep abcdeshop moze wszyscy razem cos zaradzimy.prosze o kontakt meilowy monika_czarna_32@wp.pl.oszusci !! nie daruje im!!zglosze ta sprawe do urzedu skarbowego na slowacji skad pochodza.porazka!!

  • Ann 06.06.2013 07:45

    Moi Drodzy a teraz kilka słów od osoby która wie jak to wygląda od środka ! - Gruper weryfikuje Partnerów na tyle na ile to możliwe , tzn sprawdza dane firmy, cenniki itp Nie da się jednak uniknąć nieuczciwych Partnerów i to nie wina Grupera a usługodawców . Jeśli usługodawca nie realizuje kuponów to GRUPER zwraca pieniądze zawsze, nie jest to zwrot zawsze na czas niestety ale wyjaśnianie sprawy trwa a dodatkowo (oczywiście nie jest to sprawą klientów ) w BOK-pracuje zbyt mało osób . Gruper rozpatruje reklamację zgodnie z ustawą konsumencką , nie można żądać zwrotu kasy za zjedzoną kolację bo obsługo była arogancka . Należy wziąć tez poprawkę na to że wiele osób które posiadają kupon też idzie do usługodawców z nastawieniem bardzo rozczeniowym ! To co ja zalecam to CZYTANIE DOKŁADNIE warunków oferty i nie czekanie z realizacją do końca ważności kuponu . Gruper sprzedał miliony kuponów , szkoda że zadowoleni ludzie nie są skłonni robić "zadymy" bo im się podobało . Sama korzystałam z kuponów i wiem że warto .

  • Ewa 29.05.2013 14:32

    Czy może mi ktoś podać adres mailowy abcdeshop ? Kupiłam towar za 200 zł i już się boję :( Przede wszystkim nie mogę nigdzie znaleźć adresu mailowego, więc nie mogę wysłać kuponu. Będę wdzięczna za pomoc

  • ja 22.05.2013 15:00

    nigdy wiecej nie kupie zadnego kuponu na gruperze, kupiłam manicure hybrydowy w Akademii Piekna w Lublinie, kupon ważny do konca maja, a co najmniej od dwóch tyg zakład nie istnieje, oszuści zawiązują umowe w zaden sposób nei weryfikując wykonywanych usług. Nigdy wiecej!!!!! Nie polecam nikomu!!!!!!!!

  • naciągnięta 09.05.2013 15:19

    dołączam do wątku, bo zostałam ofiarą grupera. Kupiłam weekend w AGIO@BAUTY w Świnoujściu - niestety nie uznali mi reklamacji - popisałam sobie maile z arogancką obsługą, która sama sobie trzy razy zaprzecza w jednym mailu i uważa, że ma rację. Ponadto uważajcie na AGIO@BAUTY w Świnoujściu to bursa szkolna w remoncie i ma tańsze noclegi w realu niż na gruperze.

  • Anna 03.03.2013 14:44

    Ja zakupiłam gruper na wyjazd do pensjonatu. Na miejscu okazalo się że nie ma cieplej wody. Argumentacja była taka, ze jak Pani dzowniła do nas to powiedziała coś po slowacku co mialo własnie oznaczać, że takie utrudnienia powstały. Moja rekalamaja na skandaliczne warunki hotelu zostala odrzucona a pracownik poinformował mnie, żebym brak ciepłej wody udokumentowała za pomocą aparatu bądź kamery. Nie powiem - ciekawy pomysl:) Pieniążki nie zostały zwrócone. W sumie nic w tej sprawie nie zostało zrobione. Następną ciekawą rzeczą jest Infolinia. Skandaliczna, blokująca numery Klientów problemowych. Wiele razy zdarzało mi się że dzwoniąc z telefonu znajomego nagle okazywało się,że połaczenie można odebrać, a kolejki nie ma. Na infolinii konsultanci informują kolejno: - nie zamierzam odpowiadać na Pani pytania, gdyż musiałabym sie wdrożyć w temat, a potrwałoby to chyba ze 30 minut - każde wypowiedziane zdanie poprzedzone jest glośnym, ciepriącym wzdychaniem. Na moją sugestie o zaprzestaniu usłyszałam że Pani ma astme więc będzie głośno oddychać - konsultanci wchodzą w slowo, krzyczą i obrażają Klientów. Obsluga jest na żenującym poziomie Natomiast sam czas oczekiwania naodpowiedź wyniósł 2 miesiace gdyż jedyna osoba zajmująca się taimi zgłoszeniami była na l4. po powrocie z l4 nie mogla rozmawiać, bo: - była aktualnie poza biurem. Nie wiadomo kiedy wroci - ma "mnówstwo ważniejszych zajęć" - "Pan W aktualnie wychodzi na lunch"

  • Rom 29.01.2013 17:56

    Kupiłem dla mojej kobiety malowanie paznokci z utwardzaniem światłem, pani w salonie powiedziała że cena za jaką kupiłem gruper to ich normalna cena dla wszystkich klientów, oszuści!!!

  • Remas 29.01.2013 17:51

    gruper też mnie oszukał!!! Dokonalem zakupu końcówek do maszynki Mach 3, dostałem kupon i potwierdzenie zapłaty, nie dopatrzyłem się, że trzeba wysłać meila z zamówieniem do firmy która wystawiła towar. Skoro dokonuję zakupu na portalu to on powinien zająć się całą sprawą a nie liczyć na nieuwagę klientów i w ten sposób oszukująć ich. Nie wspomnę o opieszałości biura obsługi grupera.

  • Halina 07.12.2012 13:55

    I ja jestem ofiarą grupera i firmy ABCDEshop. teraz widzę, że grupony na zakupy u nich wystawiane są poraz kolejny; widziałam juz w marcu, czerwcu, wrzesniu i listopadzie. Jesli do grupera dochodza skargi na niesolidność ABCDshop, to nie powinien wiecej ich wystawiać. widać, że mają klientów w głebokim poważaniu. Czas najwyższy złożyc skargę lub nawet doniesienie do prokuratury, bo to jest rodzaj kradzieży. Bierze sie pieniądze z góry, a realizacja zamówienia trwa tygodniami.

  • Cav 22.11.2012 19:13

    Mnie również gruper oszukał. Sprzedali kupon na zmianę opon, lecz jak przyszło co do czego, warsztat postanowił, że opon mi nie wymieni, bo mu się nie podobają (kupon nie dotyczył oceny stanu opon, tylko ich wymiany). Gruper oczywiście stwierdził, że kasy nie odda, na argumenty prawne nie reaguje. Złodzieje i tyle, trzeba zgłaszać do organów ścigania.

  • An 16.11.2012 15:36

    mnie załatwili tak samo , kase chcą od razu a by zwrócić to nic!

  • Anonim 15.11.2012 09:38

    oszuści! nacięłam sie pierwszy raz, darowałam. Byłam głupia i znów kupiłam gruper - kupon na pizzę - restauracja przez półtora miesiaca (do konca waznosci kuponu) była zamknieta - Gruper nie chce mi zwrócić moich pieniedzy! OSZUŚCI!!!!!!!

  • Kaśka 09.10.2012 13:10

    Do Agnieszki F:)Mogła byś mi podać do jakiego urzędu należą abcdeshop,tez mam z nimi problem,na towar czekałam ok miesiąca wkońcu przyszedł ale po kilku dniach przestał działać,wiec skontaktowałam się z nimi i kazali odesłać pod podany adres,mineło kilka tygodni towaru w dalszym ciągu nie ma,więc zaczełam wypisywać do nich co sie dzieje ze jeszcze nie dotarło,powiedzieli ze wysłali,mineło kolejne kilka tygodni a towaru nie ma.twierdzą ze towar nie dotarł do nich "polska poczta"więc ich nękałam meilami i jednka się znalazł towar.Ciekawe ile bedzie teraz szedł a może sie znowu zawieruszy. Porażka szkoda nerwów!!!odradzam zakupy

  • ona 24.09.2012 17:38

    Hej niech mi ktoś powie, gdzie się znajduje numer kuponu na Gruper? Dziękuje za odpowiedź.

  • jadzia 13.09.2012 11:46

    Korzystalam z ofert Grupera we Wroclawiu z uslug kosmetycznych.Na 3 zabiegi jakie wykonalam tylko 1byl normalnym wlasciwym na ul.Sudeckiej.Pozostale to usluga 15minutowa,wykonywana niedbale niechetnie.Nie wie po co to podpisuje te umowy z Gruperem.Pewnie licza ,ze czesc ludzi nie przyjdzie.Bylam swiadkiem jak klientka chciala sie umowic na inny termin ale jej odmowiono.Najgorzej,ze zwrotam ipieniedzy.Loguje sie ,mam do zwrotu 280zl a nic nie pokazuje,reklamuje.........tragedia

  • Paula 15.08.2012 10:48

    Porażka! nie można się w ogóle połączyć z biurem obsługi a zamówione towary nie są dostarczane!

  • Agnieszka F. 07.08.2012 13:36

    Po blisko miesięcznym odbijaniu piłeczki i obrzucaniu się inwektywami, w sprawie braku dostawy towaru za kupon wykupiony w firmie abcdeshop, poprzez firmę gruper (która przez cały czas miała sprawę w głębokim poważaniu i pod koniec w ogóle przestała odpowiadać na maile), udało mi się wydrzeć towar z gardła dostawcy. Znalazłam informację, do którego urzędu skarbowego przynależą na Słowacji, napisałam mail częściowo PO SŁOWACKU, w którym ich poinformowałam, że zawiadomię o oszustwie ten konkretny urząd skarbowy (i byłam gotowa to zrobić, żeby oszuści mieli nauczkę). Jeszcze tego samego dnia towar wyszedł od dostawcy i w ciągu kilku dni do mnie dotarł (inna sprawa to słaba jakość tego badziewia). Zatem odradzam współpracę z w/w firmami.

  • Coni 21.07.2012 21:04

    Osoby kupujące pobyt w rezydencji LUX w Rewie uważajcie. Rezydencja ma tylko 11 pokoi i już w lipcu i sierpniu nie ma wolnych miejsc. Sprzedają za dużo kuponów, których już nie są w stanie zrealizować. Wielkie oszustwo. Pani na recepcji poinformowała, że nie spodziewali się tak dużego zainteresowania. Są na dodatek niemili. Odradzam serdecznie ten zakup. Prawdopodobnie cała ta Rezydencja to jedna wielka ściema i okropne miejsce.

  • Agnieszka F. 19.07.2012 11:19

    Otóż jestem kolejną osobą oszukaną przez tę firmę. 1-06-2012 za pośrednictwem Grupera zakupiłam towar firmy ABCDEshop (która firmowała się stroną www.abcdeshop.pl i dopiero później okazało się, że to w ogóle nie jest polska firma) za kwotę 89 zł, którą od razu opłaciłam. Ofertę zamknięto 28-06-2012 a ponieważ przez kilka kolejnych dni nic się nie działo, napisałam zapytanie do Grupera co z tym towarem. Odpowiedziano mi, że mam napisać do w/w dostawcy na adres bodaj w Słowacji, z podaniem numeru kuponu i danych zamówionego towaru. Napisałam, po 2 dniach dostałam odpowiedź, że towar został wysłany 28-06-2012. Po 2 tygodniach towaru nie dostałam więc po raz kolejny napisałam i znów dostałam taka sama odpowiedź z dołączonym rzekomym potwierdzeniem wysyłki w postaci listy, gdzie rzekomo miałam byc pod numerem 136. I tu oniemiałam, bo pod tym numerem wysyłki widniała osoba owszem o tym samym nazwisku co moje, ale innym imieniu i innym mieście i adresie zamieszkania. Na kolejne maile w tej sprawie, że nie wysłali do mnie tylko kogoś innego, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. To sugeruje mi, że jest działanie celowe, mające na celu oszustwo i wyłudzenie pieniędzy. Prawdopodobnie wysyłają ten sam kupon do wielu ludzi o tym samym nazwisku, którzy skłądają zamówienia i płacą kasę, zaś towar idzie tylko do jednej z nich, a reszta potraktowana zostaje tak jak ja. Nie zostawię tak tej sprawy, mam zamiar zgłosić to do Urzędu Ochrony Konsumenta oraz na policję.

  • maria 01.07.2012 22:47

    Byłam za ich pośrednictwem w Zakopanym- Willa Leśna w czerwcu 2012. Jestem bardzo zadowolona. Oferta pokrywała się w 100% z tym co tam zastaliśmy

  • Marcin 25.06.2012 17:34

    GRUPER to zwykłe naciąganie ludzi, sprzedają oferty z których kontrahenci nie są w stanie się wywiązać. Zakupiłem z październiku 2011 roku "promocyjny kupon GRUPERA" wysłałem wszystkie dane do wykonania strony internetowej razem z kuponem 5 stycznia 2012 a ich kontrahent do dnia dzisiejszego nie wykonał mi ostatecznie strony internetowej podając powód, że nie są wstanie wykonać jedną osobą ponad 400 stron internetowych w tak krótkim czasie i tak pada kolejny termin wykonania.. a dziś już nie odpowiadają na moje wiadomości. Zgłosiłem reklamacje a grupon mi odpowiedział że mam ściśle określony czas na realizacje oferty i reklamacja nie może zostać uznana.. Jakieś nieporozumienie, ale opiszę ten przypadek na każdej możliwej stronie przeznaczonej do komentowania takich przypadków "śmiesznych promocji" Zapłaciłem za kupon 349 zł i do dnia dzisiejszego nie mam wykonanej ostatecznie strony internetowej. Parodia !

  • S. 21.06.2012 21:01

    Do kryst. ja też mam tą samą sytuację z tym fryzjerem, nie wiadomo co się z nim dzieje. I również czekam na odpowiedź z grupera. Mam nadzieje, że to się jakoś rozwiąże.

  • gwidon 21.06.2012 14:07

    Zero odzewu na moją reklamacje, zero odzewu ! Przestrzegam was

  • kryst. 03.06.2012 21:06

    Ja tez chyba dałam sie złapac w sidła Grupera. wykupiłam kupon na wybrany pakiet fryzjerski. Studio Urody Prowokacja w w szczecinie. nie mogę zrealizowac teraz kuponu, bo faceta juz nie ma w zakładzie. Byłam tam osobiscie i nikt nie wie gdzie jest. Zgłosiłam to na blankiecie reklamacyjnym i dzwoniłam osobiscie do obsługi klienta. Powiedziano, ze mają 14 dni na odpowiedz. Ewidentnie jestesmy oszukani, sprawa nadaje sie na policję. Czy ktoś jeszcze dała sie nabrac na te usługi fryzjerskie ?

  • łukasz 08.05.2012 16:51

    Taki sam szwindel jest z innymi serwisami grupowymi. Ja nie wiem kto tam ich lansuje wszytko jest dobrze do pewngo momentu gdy coś się nie zgodzie kasy oddać niechcą ja tak miałem z cupponem. nafejsie jest grupa SZKOŁ NAUKI JAZDY JEDYNKA ZAWIESZENIE WARTO WEJŚĆ

  • Kris 02.05.2012 13:31

    Niestety serwis gruper.pl ma fatalną obsługę klienta. Sprzedają więcej kuponów niż lokal X jest w stanie zrealizować w ustalonym terminie !! Nie polecam, trzeba bardzo uważać na zawyżone ceny oferowanych produktów co się równa z fikcyjnymi zniżkami !! Ogólnie gruper.pl został usunięty z zakładek są inne dużo lepsze serwisy zakupów grupowych, Gruper wraz z biurem obsługi klienta musi się jeszcze dużo dużo uczyć !!

  • Iwona 05.04.2012 12:49

    Gruper w ogóle nie odpowiada na maile. Chciałam zwrócić niewykorzystany kupon, napisałam zapytanie, jak to zrobić, otrzymałam odpowiedź z automatu, że prosimy o cierpliwość, ble ble, że termin odpowiedzi może wynosić do 14 dni. Piętnastego dnia napisałam ponownie, znów cisza i tak od ponad miesiąca.

  • zadowolona 05.03.2012 09:33

    Kupiłam w gruperze dwa kupony na tygodniowy pobyt w Tatrach wysokich dokładnie Novy Smokowiec firma wywiązała się z zlecenia idealnie .Dziwią mnie za tym negatywne opinie ,ale może jest tylko problem z kupnem u nich towaru.

  • Beata 21.02.2012 19:21

    Kupiłam na gruperze 3 kupony na manicure hybrydowy w salonie tamara na Gocławiu.oczątkowo salon odwoływal wizyty ,po czym zwinąl interes i od paxdziernika nie istnieje.A Grupon co?-zgloszenie przyjęte .Skontaktujemy się ztobą do 14 dni.Jeden wielki szfindel .Wzywam do bojkotu Grupera

  • Aleksander 18.02.2012 15:24

    Ludzie My kupujemy kota w worku przez tego grupera. Na 100 transakcji może 10% im niewyszło. Ale te 10% powinni szanować i odpowiadać im na maile i zwracać pieniądze. Ja wykupiłem kupony na wycieczkę. Trzy dni przed wyjazdem biuro podróży poinformowała mnie o wycofaniu wycieczki - gruper nie. Zwrot pieniędzy mogę odzyskać od grupera. Do tej pory ich nie mam (mineło 2 tygodnie)Z góry chcą pieniądze, a jak wiedzą, że nie doszło do transakcji to uważają,że mają dużo czasu na zwrot. Jak ja mam ich nazwać: naciągacze, oszuści czy może złodzieje ???!!!

  • Beata 07.02.2012 12:01

    Witam. Osoby, które kupiły kupony do sklepu galeriazapachów.pl, proszę o kontakt. Może wspólnie uda nam się ścignąć tego oszusta, a azem z nim GRUPER_a, który za nic ma ludzi kupujących na ich stronie. beata237@o2.pl

  • Emi 01.12.2011 07:40

    Witam, nie wiem czy ktoś z Was miał do czynienia z ofertą Markowe perfumy, kupiłam dwie i zapłaciłam prawie 300 zł w dniu 3 listopada i do dnia dzisiejszego nie mam przesyłki i okazało się że to oszuści. Oczywiście kontakt z nimi jest niemożliwy bo nie odbierają maili ani telefonów, w końcu napisałam do grupera o rozwiązainie sprawy tym bardziej że napisali do mnie że perfumy już niedługo przyjdą i trzeba wysłać tylko tej "firmie" odpowiednie informacje w postaci jakie chcę perfumy i potwierdzenie przelewu. Do tej pory od pierwszego maila do grupera nie dostałam odpowiedzi,minęło ponad 2 tyg, napisałam drugą i teraz czekam jeszcze tydzień i chyba pójdę z tym na policję bo po prostu już innego wyjścia nie widzę.Może poradzicie coś jeszcze?

  • Kasia 22.11.2011 13:53

    Zgadzam się w 100% z opiniami poniżej. Jak jest wszystko ok to nie ma problemu ale jak coś pójdzie nie tak to zaczynają się olbrzymie schody. Dogadać się z nimi nie można, piszą bardzo nieprzyjemne i niekompetentne mejle np,że w przypadku niejasności powinnam pytać przed zakupem (gdzie niejasności nie ma bo ofertę rozumiem tak jak jest opisana!nie moja wina,że opis jest nie do końca zgodny z rzeczywistością), że jak mi się nie podoba to mi proponują sprezentować kupon znajomym a finalnie Pan z którym dochodziłam swoich praw napisał mi,że on zdecydował nie uznać mojej reklamacji i to jest jego ostateczna decyzja. Co to ma być za firma? Żyjemy w cywilizowanym kraju, i każdy ma prawo odstąpić od umowy jeżeli uważa ją za niezgodną z opisem! Borykam się z nimi już ponad 2 miesiące i dalej nic. To jakaś walka z wiatrakami! Nie polecam zakupów w gruperze!!!!!!

  • Mag 30.09.2011 11:39

    Witam, jestem w poodbnej sytuacji. Nie otrzymałam towaru, za który zapłaciłam. Facet zniknął, a gruper ma to gdzieś. Może wspólnie uda się coś załatwić. Prosze o kontakt pokrzywdzownych: mrum@wp.pl

  • Dan 01.09.2011 10:16

    gruper to jedna wielka sciema !! w zyciu juz nie kupie u nich zadnego kuponu !! nabijaja nieswiadomych ludzi w butelke sprzedajac co popadnie zupelnie tego nie sprawdzajac !! ja nacielem sie na jakiegos swira masazyste ktory pojecia nie mial o robocie !! szczyt szczytow

  • Krzysztof 29.08.2011 00:41

    Zwrócić kupony można do 10 dni czyli jeśli firma nie wywiąże się z umowy i oferta przedstawiona na gruperze odbiega znaczoco od opisu w momencie zakupu nie można odzyskać pieniędzy. Jawne oszustwo proponuje z każdą sprawą iśc do Rzecznika Praw Konsumenta jeśli nazbiera się więcej takich skarg może uda sie cos z tym zrobić bo w pojedynkę się nic nie zdziała.

  • Katarzyna 30.06.2011 21:01

    Witam, potwierdzam problemy ze zwrotem za kupione 2 kupony w koszmarnej firmie. Reklamowałam usługę 3 miesiące zanim zwrócono mi pieniądze ale tylko dlatego, że pojechałam do firmy i zmusiłam jej właściciela do podpisania przyjęcia reklamacji! Konto na gruperze usunęłam!

  • Marcin 14.05.2011 18:25

    Ja próbowałem kupić pewną rzecz chciałem zapłacić punktami ktore uzbierałem plus przelew z konta, okazało się że nie mam wystarczającej ilości pieniędzy na koncie ale punkty już przepadły. 1 ptk=1zł więc troche pieniędzy przepadło.

  • eliasz 08.05.2011 09:29

    Kupiłem dwa kupony w gruper.pl, który jak sie okazało posredniczy w sprzeaży usług zupełnie niesprawdzonych firm typu "krzak", po zrealizowaniu pierwszego kuponu było jasne że drugi zwrócę (jakość usługi żenująca) a gruper.pl ma to w nosie:(.

  • iwona 25.04.2011 17:40

    Ta sama sytuacja co wyżej - brak rzetelnej obsługi, brak odpowiedzi na maile , brak zwrotu gotówki za oszukaną ofertę - a najważniejsze : gruper nie weryfikuje miejsc za które my płacimy czyli każdy w zasadzie może się ogłosić z czymkolwiek np że sprzeda złote pierścionki po 20 zł za sztukę - przelejesz kasę i osoba znika a gruper nie ponosi żadnej odpowiedzialności - ta jest żenada po prostu i czyhanie na naiwniaczków

  • Kat 15.04.2011 10:24

    gruper jedno wielkie oszustwo. Kupowałam na innych portalach kupony wszystko było OK. Ponad miesiąc walczę o swoje pieniądze, na każdą odpowiedz czekam 2 tyg i do tego muszę dodatkowo dzwonić do biura , żeby mi szanownie odpisali. W Poniedziałek dzwoniłam Pan z biura miał oddzwonić , jest już piątek dalej nie otrzymałam odpowiedzi. Oszukują , że przesłali pieniądze już do hotelu , hotel mówi , że nie mogli dostać tych pieniędzy ponieważ kupon jest niewykorzystany, błędne koło. Robią ludzi za debili. Zapewne ta sprawa trafi do sądu, bo nie dam z siebie zrobić idiotki!

Imię

Aby przesłać formularz, musisz mieć włączony w przeglądarce Javascript. Jeżeli nie masz, przepisz wspak tekst 8cbu6de6ed:

Statystyki i informacje

Wejścia wg miast:

  • Warszawa 21.9% -1%
  • Kraków 7.2% +1%
  • Poznań 5.5% (-)
  • Wrocław 5.3% -17%
  • Katowice 3.9% +26%
  • Gdańsk 3.3% -25%
  • Łódź 2.6% -30%
  • Olsztyn 2.3% +28%
  • Zielona Góra 1.8%
  • Radom 1.7% (-)
Wykres wejść na gruper.pl wg miast

Wejścia wg państw:

  • Polska 94.1% -3%
  • Korea Południowa 2.4%
  • Chiny 1.3%
  • Bangladesz 0.7%
Wykres wejść na gruper.pl wg państw

IP serwera: 193.106.104.63

Lokalizacja serwera: Polska

Nazwa ISP: IQ PL Sp. z o.o.

Czas ładowania strony: 1.37s ?

Użytkownicy najbardziej lubią strony, które ładują się szybko. Jeżeli strona ładuje się zbyt długo to część odwiedzających może zrezygnować z odwiedzin i zamknąć okienko przeglądarki przed pełnym załadowaniem strony. Wynik 1.37s to szybko, szybciej niż 60% stron.

Ilość linków: 367 ?

Internauci polecają sobie dobre strony za pomocą linków. Wyszukiwarki wiedzą o tym i biorą pod uwagę ilość linków przy ustalaniu wyników wyszukiwania, więc im więcej linków tym lepiej. Ilość linków równa 367 to bardzo dużo

Ranking w Polsce: 125 ?

Jest to orientacyjny ranking popularności wśród użytkowników z Polski. Im niższa liczba, tym bardziej popularna w Polsce jest strona. Miejsce 125 oznacza stronę niezwykle popularną.

Ranking na świecie: 10631 ?

Orientacyjny ranking popularności wśród użytkowników z całego świata.

PageRank: 4 ?

Algorytm PageRank, stworzony przez firmę Google, służy do oceny istotności strony na podstawie ilości i jakości prowadzących do niej linków. Pagerank równy 4 to wynik dobry.

Walidacja html: 19 błędów i 4 ostrzeżenia ?

Walidacja to sprawdzenie kodu strony pod kątem jego zgodności ze standardami wyznaczonymi przez organizację W3. Twórcy przeglądarek internetowych starają się, aby prawidłowo wyświetlały strony zgodne ze standardami. Również wyszukiwarkom internetowym łatwiej zrozumieć zawartość strony, jeżeli jej kod jest poprawny.

Rodzaj dokumentu: HTML5 ?

Aby dokument mógł być wyświetlony w przeglądarce jako strona internetowa, to jego zawartość musi być odpowiednio sformatowana za pomocą języka hipertekstowych znaczników. Język ten przez lata był rozwijany i aktualnie występuje w kilku wersjach. HTML5 to najnowsza odmiana, która udostępnia twórcom stron najwięcej możliwości.

Kodowanie strony: utf-8 ?

Standardy kodowania znaków umożliwiają wyświetlanie znaków zapisanych w różnych językach. Standard UTF-8 jest uniwersalny i zawiera znaki wszystkich języków.

Szacowana wycena strony: 239000zł ?

Powyższa wycena uwzględnia jedynie kilka spośród wielu czynników, które należy wziąć pod uwagę przy pełnej wycenie. Udostępniamy ją wyłącznie w celu informacyjnym, aby ułatwić porównania z innym witrynami.

© 2010 - 2014 Regulamin Napisz do nas
Przeglądaj strony wg kategorii A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Przeglądaj strony wg domen A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z